Kalite Politikamız
AKKAR, Kalite Politikası olarak;
-
Müşterilerinin ve uygulanabilir birincil ve ikincil mevzuat şartlarının isterlerini tam olarak karşılamayı taahhüt etmeyi,
-
Müşterileri nezdinde çözüm ortağı olarak görülen ve aranan bir firma olmayı,
-
AKKAR firma ve marka itibarının emniyet, güven ve kalite ile özdeşleştirilmesi için ürün ve hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmayı,
-
Firma içinde takım ruhunu ve dayanışmacı etik değerleri yükseltmeyi,
-
Çalışanlarına sağlıklı, güvenli ve olumlu bir iş ortamı sunmayı,
-
Tüm çalışanlarda kalite bilincini tesis etmeyi,
-
Çalışan yetkinliklerini sürekli geliştirmek, çalışanları için daimî bir okul gibi işlev görmeyi,
-
Firmanın on yıllara dayanan birikimine yaslanarak; özgün tasarım, ürün ve hizmet kalitesi, müşteri ilişkileri ve ticaret etiği ile her zaman sektörüne öncülük etmeyi,
-
Proje geliştirmede yaratıcı ve yenilikçi düşünce ile hareket etmeyi,
-
Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmeyi,
-
Yönetsel işlerde, tasarımda ve imalatta sürekli daha iyiyi aramak, tekniği ve teknolojiyi sürekli güncellemeyi,
-
Ürün ve hizmet kalitesini iyileştirmek için firmanın teknik imkân ve kabiliyetlerini sürekli geliştirmeye çalışmayı,
-
Temel faaliyet alanı olan yurtdışı pazarlarda ülkesini en muteber şekilde temsil etmeyi,
-
Ticari faaliyetlerini yürütürken parçası olduğu topluma ve çevreye duyarlı olmayı ve mümkün olduğunca toplumsal fayda üretmeyi benimsemiştir.