AKKAR, Kalite Politikası olarak;
 
  • Müşterilerinin ve uygulanabilir birincil ve ikincil mevzuat şartlarının isterlerini tam olarak karşılamayı taahhüt etmeyi,
  • Müşterileri nezdinde çözüm ortağı olarak görülen ve aranan bir firma olmayı,
  • AKKAR firma ve marka itibarının emniyet, güven ve kalite ile özdeşleştirilmesi için ürün ve hizmet kalitesini en üst düzeyde tutmayı,
  • Firma içinde takım ruhunu ve dayanışmacı etik değerleri yükseltmeyi,
  • Çalışanlarına sağlıklı, güvenli ve olumlu bir iş ortamı sunmayı,
  • Tüm çalışanlarda kalite bilincini tesis etmeyi,
  • Çalışan yetkinliklerini sürekli geliştirmek, çalışanları için daimî bir okul gibi işlev görmeyi,
  • Firmanın on yıllara dayanan birikimine yaslanarak; özgün tasarım, ürün ve hizmet kalitesi, müşteri ilişkileri ve ticaret etiği ile her zaman sektörüne öncülük etmeyi,
  • Proje geliştirmede yaratıcı ve yenilikçi düşünce ile hareket etmeyi,
  • Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmeyi,
  • Yönetsel işlerde, tasarımda ve imalatta sürekli daha iyiyi aramak, tekniği ve teknolojiyi sürekli güncellemeyi,
  • Ürün ve hizmet kalitesini iyileştirmek için firmanın teknik imkân ve kabiliyetlerini sürekli geliştirmeye çalışmayı,
  • Temel faaliyet alanı olan yurtdışı pazarlarda ülkesini en muteber şekilde temsil etmeyi,
  • Ticari faaliyetlerini yürütürken parçası olduğu topluma ve çevreye duyarlı olmayı ve mümkün olduğunca toplumsal fayda üretmeyi benimsemiştir.